In deze regeling wordt verstaan onder
Deze regeling geldt uitsluitend voor cliënten van Jans & CO.
Een bezwaar wordt zo spoedig mogelijk behandeld door de bewindvoerder.
Deze tracht het bezwaar telefonisch of schriftelijk in overleg met de cliënt op te lossen.
Is de cliënt niet tevreden gesteld, dan kan de cliënt een klacht indienen.
Klachten kunnen uitsluitend schriftelijk worden ingediend en moet voorzien zijn van de volgende punten:
Klachten worden terstond gemeld aan de directie. Deze stelt een onderzoek in, formuleert de klacht zonodig nader, hoort de cliënt en tracht de klacht door bemiddeling op te lossen. Indien dit lukt ontvangt de cliënt daarvan schriftelijk bericht.
Indien binnen een maand na indienen van de klacht geen oplossing is bereikt dan wordt de klager door de directie schriftelijk op de hoogte gesteld dat de klacht kan worden voorgelegd aan de toezichthoudende kantonrechter.
Een klacht wordt niet in behandeling genomen of behandeling wordt gestaakt als:
Jans & CO archiveert de afgedane klachten
Slotbepaling
Een ieder die bij een behandeling van een bezwaar of klacht is betrokken, is verplicht tot geheimhouding ten aanzien van alle gegevens van betrokken partijen die hen bij behandeling van het geschil ter kennis zijn gekomen.
Deze regeling treedt in werking op 1 mei 2010 en geldt voor onbepaalde tijd.